Info

Dette er en blogg som kun vil vise ting som er tilsalgs.

Noe har jeg dekorert sjøl, men det meste er nok brukt og antikk fra mitt eget `overskuddslager`


Finner du noe interessant så bare ta kontakt med meg på e-post:

ingerhovengen@hotmail.com


* Alt som kjøpes og skal sendes må forhåndsbetales

* Kjøper må betale porto

* Varer som hentes, betales kontant ved henting.

* Bestilte varer holdes av i 5 virkedager.

* Ingen bytterett.


Da ønsker jeg deg velkommen til en titt, og kanskje litt pruting.




ALT NYTT SOM LEGGES UT LEGGES UNDER EKSISTERENDE GRUPPE. Eks. nye serviser legges under Fabrikat + Porselen.

fredag 3. mai 2013

Mats Jonasson smykker

For noen år siden drev jeg en butikk,
og hadde bl.a varer fra Mats Jonasson.

Du kan se Mats Jonasson sine produkter HER

Dette er nydelige kunstglassmykker som er hånddekorert.
Skinnreim og sølvbesetning

Tøffe smykker til konfirmanten

Kontakt: 
E-post: ingerhovengen@hotmail.com



Ny pris: 678. Selges for kr. 300 pr. stk.







Kontakt:
E-post: ingerhovengen@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar