Info

Dette er en blogg som kun vil vise ting som er tilsalgs.

Noe har jeg dekorert sjøl, men det meste er nok brukt og antikk fra mitt eget `overskuddslager`


Finner du noe interessant så bare ta kontakt med meg på e-post:

ingerhovengen@hotmail.com


* Alt som kjøpes og skal sendes må forhåndsbetales

* Kjøper må betale porto

* Varer som hentes, betales kontant ved henting.

* Bestilte varer holdes av i 5 virkedager.

* Ingen bytterett.


Da ønsker jeg deg velkommen til en titt, og kanskje litt pruting.




ALT NYTT SOM LEGGES UT LEGGES UNDER EKSISTERENDE GRUPPE. Eks. nye serviser legges under Fabrikat + Porselen.

torsdag 23. oktober 2014

Bing & Grøndahl "Norge"

Kontaktinfo:
ingerhovengen@hotmail.com

Svært skjeldent servise
Bing & Grøndahl 
"Norge"



Håndmalt av Ivan Falkenberg.
Belagt på kantene med ekte gull. 
26 motiver fra ulike steder i Norge.

12 personer + sukkerkopp m/lokk.



Selges helst samlet, 12 pers + sukkerkopp.     Kr. 3.500,-.

6 personer kr. 1.900,-
Sukkerkopp kr. 350,-.

Ikke brukt.

Sendes ikke i posten.  
Kan hentes el. tas med og leveres strekningen Valdres - Oslo.
Kan sendes med Valdresekspressen strekningen Fagernes - Oslo.
Kan sendes med ØstVest ekspressen Valdres - Bergen.

Kontaktinfo:
ingerhovengen@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Har maken til ditt service, som jeg vurdere å selge, heter det Norge?

    SvarSlett